ZWROTY I REKLAMACJE
Zasady reklamacji i prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie zachodzi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Wypełniając formularz rezerwacji konsultacji, wymagane jest zaznaczenie pola akceptacji braku prawa odstąpienia od umowy w związku z niezwłocznym rozpoczęciem procesu analitycznego opisanego zgłoszenia. Zatem po wyrażeniu zgody na natychmiastową realizację zlecenia, nie ma możliwości odstąpienia od umowy. Powyższe określa art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287)
- W przypadku niepowodzenia płatności masz następujące możliwości
- zacznij proces rezerwacji konsultacji ponownie, jeżeli problem wystąpi ponownie w miarę możliwości wykonaj zdjęcie pojawiającego się komunikatu, lub zanotuj/skopiuj jego treść, i prześlij na adres kancelaria@mwojciechowska.pl
- skontaktuj się ze mną bezpośrednio wysyłając wiadomość na adres e-mail kancelaria@mwojciechowska.pl
- W przypadku wystąpienia problemów z działaniem formularzy, lub jakiejkolwiek części serwisu – skontaktuj się z nami drogą mailową w celu dokonania rezerwacji konsultacji drogą mailową, na adres: kancelaria@mwojciechowska.pl
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 5 dni roboczych (Pn. – Pt.), licząc od momentu wpłynięcia zgłoszenia, lub pierwszego dnia po dniu wolnym w którym wpłynęło zgłoszenie.
Pozostałe pytania i wątpliwości można przesyłać na adres: kancelaria@mwojciechowska.pl